О профессиональной компетенции преподавателя русского языка как иностранного
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
245 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-27 13:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.09:811.161.1'243 (1)
Organizarea instruirii (533)
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (363)
SM ISO690:2012
ПОБЕДАШ, Евгения. О профессиональной компетенции преподавателя русского языка как иностранного. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 187-191. ISBN 978-9975-161-21-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 8, 2022
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021

О профессиональной компетенции преподавателя русского языка как иностранного

CZU: 37.09:811.161.1'243

Pag. 187-191

Победаш Евгения
 
Московский государственный университет имени М.В.Ломоносова
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2023


Rezumat

În acest articol se analizează conceptul de competenţă profesională a cadrului didactic. Sunt prezentate competențe digitale ca cele mai dinamice și moderne. Autorul descrie dificultățile cu care se confruntă cadrul didactic de limba straină, luînd în considerare limba maternă a elevilor, cultura țării limbii studiate și cultura nativă a elevilor.

This article analyzes the concept of professional competence of the teacher. Digital skills are presented as the most dynamic and modern. The author describes the difficulties faced by the foreign language teacher, taking into acount the mother tongue of the students, the culture of the country of the studied language and the native culture of the students.

Cuvinte-cheie
competenţă profesională, limba rusă ca limbă străină, principiul limbii materne, competenţă digitală,

professional competence, Russian as a foreign language, the nativelanguage principle, digital competence