Articolul precedent |
Articolul urmator |
207 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-18 15:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.112.2'342 (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120) |
SM ISO690:2012 POMELNICOV, Ana. Über Phonetische Probleme im Daf-Unterricht. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 21-30. ISBN 978-9975-161-21-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 8, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.112.2'342 | ||||||
Pag. 21-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the formation of phonetic skills in the initial phase of German lessons, analyzes the features of the phonetic system of the German language in comparison with the pronunciation system of the mother tongue, gives an overview of typical learning difficulties of German learners in beginner lessons. |
||||||
Cuvinte-cheie phonetic skills, German lessons, phonological phonetic competence, acquisition process, difficulties, aptitudini fonetice, lectii de germană, competență foneticafonologică, proces de însușire, dificultăţi |
||||||
|