Über Phonetische Probleme im Daf-Unterricht
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
207 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-18 15:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.112.2'342 (2)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120)
SM ISO690:2012
POMELNICOV, Ana. Über Phonetische Probleme im Daf-Unterricht. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 21-30. ISBN 978-9975-161-21-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 8, 2022
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021

Über Phonetische Probleme im Daf-Unterricht

CZU: 37.02:811.112.2'342

Pag. 21-30

Pomelnicov Ana
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2023


Rezumat

The article deals with the formation of phonetic skills in the initial phase of German lessons, analyzes the features of the phonetic system of the German language in comparison with the pronunciation system of the mother tongue, gives an overview of typical learning difficulties of German learners in beginner lessons.

Articolul tratează formarea abilităților fonetice în faza inițială a lecțiilor de germană, analizează trăsăturile sistemului fonetic al limbii germane în comparație cu sistemul de pronunție al limbii materne, oferă o imagine de ansamblu asupra dificultăților tipice de învățare ale cursanților germani în lecții pentru începători.

Cuvinte-cheie
phonetic skills, German lessons, phonological phonetic competence, acquisition process, difficulties,

aptitudini fonetice, lectii de germană, competență foneticafonologică, proces de însușire, dificultăţi