Articolul precedent |
Articolul urmator |
294 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 17:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.034 (4) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile, CUIBAN, Nadejda. Formarea atitudiniulor morale la elevii de vârstă școlară mică în contextul parteneriatului școală familie. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 180-186. DOI: https://doi.org/10.46727 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727 | ||||||
CZU: 373.3.034 | ||||||
Pag. 180-186 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul este consacrat problemei formării atitudinilor morale la elevii de vârstă școlară mică. În lucrare se examinează fundamentele psihopedagogice și mijloacele de formare a atitudinilor morale la personalitatea elevilor mici. În baza studiului teoretic a fost elaborat și validat experimental un program direcționat spre formarea atitudinilor morale la elevii de vârstă școlară mică în contextul parteneriatului școală-familie. Programul experimental este constituit din următoarele componente: modele de activități cu învățătorii claselor primare în problema formării atitudinilor morale la elevi; modele de activități ale învățătorului și părinților în scopul formării la elevi a atitudinilor morale; modele de activități cu elevii clasei experimentale; modele de autoformare a atitudinilor morale la elevii clasei experimentale. În mod special, s-a pus accentul pe încadrarea elevilor întru-n sistem de acțiuni și fapte de autoeducație morală a elevilor de vârstă școlară mică adecvate normelor de viață socioumane. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudinile morale, mijloacele de formare a atitudinilor morale, trăirile sentimentale, programul de formare a atitudinilor morale, parteneriatul școală-familie, moral attitudes, the means of forming moral attitudes, sentimental experiences, the program of forming moral attitudes, the school-family partnership |
||||||
|