Proiectul - modalitate de evaluare continuă a competențelor elevilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
207 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 15:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.091.27 (7)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273)
SM ISO690:2012
GLAVAN, Anjela. Proiectul - modalitate de evaluare continuă a competențelor elevilor. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 89-94. DOI: https://doi.org/10.46727
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării"
Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022

Proiectul - modalitate de evaluare continuă a competențelor elevilor

DOI:https://doi.org/10.46727
CZU: 377.091.27

Pag. 89-94

Glavan Anjela
 
Colegiul Tehnic Feroviar din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 20 martie 2023


Rezumat

This article describes some aspects of the application of the project method in the training and continuous assessment of students' competences. The use of the project method facilitates the transfer of learning results and allows placing the student in a situation to search, synthesize, research, compare. During the didactic activities the method will promote the discovery of the pleasure of learning, will increase confidence in their own strengths, will make students feel fulfilled, offers a rich and meaningful environment, in which students develop complex skills, immanent to effective functioning in -a modern world.

Cuvinte-cheie
instruire centrată pe elev, metoda Proiectului, competențe să înveţe şi din cercetare şi din activitatea practică, evaluare, produse finale