Articolul precedent |
Articolul urmator |
207 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 15:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.091.27 (7) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 GLAVAN, Anjela. Proiectul - modalitate de evaluare continuă a competențelor elevilor. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 89-94. DOI: https://doi.org/10.46727 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727 | ||||||
CZU: 377.091.27 | ||||||
Pag. 89-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes some aspects of the application of the project method in the training and continuous assessment of students' competences. The use of the project method facilitates the transfer of learning results and allows placing the student in a situation to search, synthesize, research, compare. During the didactic activities the method will promote the discovery of the pleasure of learning, will increase confidence in their own strengths, will make students feel fulfilled, offers a rich and meaningful environment, in which students develop complex skills, immanent to effective functioning in -a modern world. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire centrată pe elev, metoda Proiectului, competențe să înveţe şi din cercetare şi din activitatea practică, evaluare, produse finale |
||||||
|