Articolul precedent |
Articolul urmator |
259 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 16:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81’243 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 BUREA-TITICA, Svetlana. Effective strategies to improve achievements in learning a foreign language. In: Актуальные проблемы лингвистики и лингводидактики в контексте современных подходов, Ed. 6, 2 decembrie 2022, Комрат). Комрат: НИЦ Гагаузии, 2023, Ediția 6, pp. 8-13. ISBN 978-9975-3616-2-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Актуальные проблемы лингвистики и лингводидактики в контексте современных подходов Ediția 6, 2023 |
||||||
Conferința "Актуальные проблемы лингвистики и лингводидактики в контексте современных подходов" 6, Комрат), Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81’243 | ||||||
Pag. 8-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează contextul procesului de predare a limbii străine și necesitatea ajustării acestuia la nevoile reale de învățare ale elevilor. Tehnologia și internetul au făcut ca învățarea unei limbi străine, în special engleza, să fie mai accesibilă. Profesorii folosesc noi strategii pentru a transforma procesul de învățare în unul mai efectiv, concentrându-se pe motivație, autonomie și învățarea centrată pe elev. S-a constatat că filmarea videoclipurilor scurte pe subiecte de interes poate ajuta elevii să-și dezvolte abilitățile de învățare în general și de învățare a limbilor străine. Identificarea unui lanț de acțiuni și discutarea sau întocmirea hărții de lucru este importantă pentru a obține rezultatele scontate |
||||||
Cuvinte-cheie autonomie, motivație, învățare centrată pe elev, instrumente digitale, videoclipuri scurte, strategii de învățare |
||||||
|