Articolul precedent |
Articolul urmator |
233 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-18 01:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.213.3 (4) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 EREMIA, Eleonora. Aspecte de promovare a mentoratului de inserție profesională în instituția de educație timpurie. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 421-430. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.213.3 | ||||||
Pag. 421-430 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Instituția de învățământ trebuie să creeze condițiile necesare de integrare și dezvoltare a competențelor profesionale ale cadrelor didactice debutante în vederea persistării în carieră. În acest context, managementul inserției profesionale constituie o abordare complexă, sistemică, planificată, individualizată axată pe învățare, monitorizare, evaluare, progres, carieră și performanță, care asigură calitatea procesului instructiv, iar eficacitatea sa depinde de gradul de colaborare a managerilor, mentorilor de inserție și a cadrelor didactice debutante. În articol sunt descrise experiențele de mentorat obținute în IET nr.75 din mun. Chișinău. Recomandările propuse pot contribui la îmbunătățirea procesului de inserţie profesională, care trebuie monitorizat și evaluat. |
||||||
Cuvinte-cheie mentor, mentorat, inserţie profesională, mentor, mentorship, professional insertion |
||||||
|