Articolul precedent |
Articolul urmator |
328 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 17:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.1:331.101.3 (1) |
Educație (14334) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (389) |
SM ISO690:2012 MIHĂILESCU, Natalia. Aspecte motivaționale privind personalul didactic în era digitală. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 324-328. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.1:331.101.3 | ||||||
Pag. 324-328 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problemele motivării profesorilor să lucreze au fost și rămân întotdeauna foarte relevante. Creștere personală și profesională, auto-actualizare, natura creatoare a lucrării sunt acele motive interne care ar trebui să prevaleze în activitatea profesională. Dar ce vedem astăzi? Pentru mulți profesori, motivele externe ocupă un loc mai important - mărimea salariilor, prestigiul profesiei. Relevanța problemelor de motivație nu este contestată nici de știință, nici de practică, deoarece atât creșterea activității sociale și creative, cât și rezultatele finale ale activităților organizației depind de dezvoltarea clară a unui sistem eficient de motivare. O mare importanță este identificarea nevoilor fiecărui angajat, precum și încercarea de a găsi modalități de a le satisface separat. |
||||||
Cuvinte-cheie motivarea forței de muncă, sistemul de învăţământ, cadrele didactice, digitalizare, tehnologii IT, RED, motivating the workforce, education system, teachers, Digitalization, IT technologies, RED |
||||||
|