Aspecte motivaționale privind personalul didactic în era digitală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
328 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 17:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.1:331.101.3 (1)
Educație (14334)
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (389)
SM ISO690:2012
MIHĂILESCU, Natalia. Aspecte motivaționale privind personalul didactic în era digitală. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 324-328. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Aspecte motivaționale privind personalul didactic în era digitală

Motivation aspects regarding teaching staff in the digital era

CZU: 371.1:331.101.3

Pag. 324-328

Mihăilescu Natalia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 14 martie 2023


Rezumat

Problemele motivării profesorilor să lucreze au fost și rămân întotdeauna foarte relevante. Creștere personală și profesională, auto-actualizare, natura creatoare a lucrării sunt acele motive interne care ar trebui să prevaleze în activitatea profesională. Dar ce vedem astăzi? Pentru mulți profesori, motivele externe ocupă un loc mai important - mărimea salariilor, prestigiul profesiei. Relevanța problemelor de motivație nu este contestată nici de știință, nici de practică, deoarece atât creșterea activității sociale și creative, cât și rezultatele finale ale activităților organizației depind de dezvoltarea clară a unui sistem eficient de motivare. O mare importanță este identificarea nevoilor fiecărui angajat, precum și încercarea de a găsi modalități de a le satisface separat.

The issues of motivating teachers to work have been and always remain very relevant. Personal and professional growth, self-actualization, the creative nature of the work are those internal reasons that should prevail in professional activity. But what do we see today? For many teachers, external motifs occupy a more important place - the size of salaries, the prestige of the profession. The relevance of motivation issues is not disputed by either science or practice, since both the growth of social and creative activity and the final results of the organization's activities depend on the clear development of an effective system of motivation. Of great importance is the identification of the needs of each employee, as well as trying to find ways to meet them separately.

Cuvinte-cheie
motivarea forței de muncă, sistemul de învăţământ, cadrele didactice, digitalizare, tehnologii IT, RED,

motivating the workforce, education system, teachers, Digitalization, IT technologies, RED