Articolul precedent |
Articolul urmator |
221 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 13:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
78(072) (7) |
Muzică (1809) |
SM ISO690:2012 CRIŞCIUC, Viorica. Competențele specifice educației muzicale: abordări metodologice în cadrul procesului de cunoaștere muzicală. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 243-247. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 78(072) | ||||||
Pag. 243-247 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol relevă aspecte conceptuale cu referire la formarea competenţelor muzicale. Se prezintă realizarea acestui proces operând cu conceptele renumiţilor savanţi occidentali, ruşi şi autohtoni. Una dintre ideile caracteristice gândirii pedagogice a savanţilor este aceea, că în procesul formării competenţelor muzicale prin intermediul artei,parcurge mecanismul procesului de cunoaştere. Pentru integritate în asigurarea realizării la modul practic al unei educaţii muzicale, metodologia pe care o vom propune se bazează pe o cercetare, o reţea teoretică impunătoare de practici pedagogice încununate de succes ale unor savanţi remarcabili din întreaga lume. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe muzicale, domeniile artei, cunoaştere muzicală, educaţie muzicală, mecanismul cunoaşterii, musical competences, the fields of art, musical acquisition, musical education, the mechanism of acquisition |
||||||
|