Strategii de redresare axate pe însușirea limbii române ca limbă străină
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
361 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 19:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.135.1(=072):616-051 (1)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1473)
Patologie. Medicină clinică (7212)
SM ISO690:2012
BUSUIOC, Aliona, VÎNTU, Victoria. Strategii de redresare axate pe însușirea limbii române ca limbă străină. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 33-40. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Strategii de redresare axate pe însușirea limbii române ca limbă străină

Remedial strategies focused on the acquisition of the romanian language as a foreign language

CZU: 811.135.1(=072):616-051

Pag. 33-40

Busuioc Aliona, Vîntu Victoria
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 14 martie 2023


Rezumat

În obținerea unor strategii de redresare a învățării limbii române de către mediciniștii străini, am elaborat și implementat un chestionar cu scopul de a identifica motivele și nevoile de comunicare lingvistică în limba română ca limbă străină. În urma cercetării au fost expuse abordări și soluții de redresare în baza răspunsurilor primite pe bază de chestionar.

In order to obtain strategies to improve the learning of the Romanian language by foreign medical students , we developed and implemented a questionnaire with the aim of identifying the reasons and needs for linguistic communication in Romanian as a foreign language. As a result of the research, recovery approaches and solutions were presented based on the answers received on the basis of the questionnaire.

Cuvinte-cheie
Limba română ca limbă străină, mediciniști străini, competență de comunicare lingvistică, chestionar,

Romanian as a foreign language, foreign medical students, linguistic communication skills, questionnaire