Modalități de realizare a educației pentru mediu în grădiniță
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
265 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 20:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.033 (21)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
STOICA (BOLTAȘU), Georgiana. Modalități de realizare a educației pentru mediu în grădiniță. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 132-137. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Modalități de realizare a educației pentru mediu în grădiniță

CZU: 373.2.033

Pag. 132-137

Stoica (Boltașu) Georgiana12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Grădinița Valea Cucului, Iordăcheanu, Prahova
 
 
Disponibil în IBN: 6 martie 2023


Rezumat

Nevoile societății contemporane sunt altele comparativ cu secolul trecut. Noua situație economică și politică are nevoie de metode moderne în concordanță cu zilele noastre în fruntea cărora se situează educația pentru mediu, prima problemă a omenirii. Ea începe din copilărie, în familie, continuând în sistemul instituțional școlar prin metode specifice fiecărui nivel de școlarizare. În grădiniță sunt utilizate jocurile, plimbările, drumețiile, excursiile, vizitele, activitățile sportive și practice, mai ales în cadrul educației outdoor. Ele sunt organizate și desfășurate de grădiniță sau în parteneriat cu alte instituții administrative, economice, fundații sau organizații ecologice locale sau naționale.

The needs of contemporary society are different compared to the last century. The new economic and political situation needs modern methods in line with today's environment, which is at the forefront of environmental education, the first problem of mankind. It starts from childhood, in the family, continuing in the school institutional system through methods specific to each level of schooling. In kindergarten, games, walks, hikes, excursions, visits, sports and practical activities are used, especially in outdoor education. They are organized and carried out by the kindergarten or in partnership with other administrative, economic, foundations or local or national environmental organizations.

Cuvinte-cheie
educaţie pentru mediu, metode modern, situaţie economică, situație politic, excursii,

environmental education, modern methods, economic situation, political situation, excursions