Articolul precedent |
Articolul urmator |
254 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 09:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.02+004.4 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Programe. Software (296) |
SM ISO690:2012 IANCU, Aurelia. Utilizarea tehnologiilor informaționale în învățământul preșcolar. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 335-338. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.02+004.4 | ||||||
Pag. 335-338 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Information technologies have developed so rapidly that they affect every aspect of the educational process.ICT is a catalyst for change in education, starting at the pre-school level. The advantages of their implementation in education are: development of creativity, motivation, communication skills, accessible information, etc. |
||||||
Cuvinte-cheie Information and Communication Technology (ICT), digital competence, computerisation of education., Tehnologii informaționale și de comunicație (TIC), competenţă digitală, informatizarea învăţământului. |
||||||
|