Articolul precedent |
Articolul urmator |
239 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 14:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:005.6 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 GONŢA, Victoria. Condiții psihologice pentru o educație de calitate în situație de criză umanitară. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 318-322. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01:005.6 | ||||||
Pag. 318-322 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pandemia de COVID-19, urmată de războiul din Ukraina și criza refugiaților în Republica Moldova din ultimii 3 ani au zdruncinat puternic sistemul educațional al țării noastre, la fel ca și în multe alte state ale lumii, care s-au confruntat cu această criză umanitară. Învățământul on-line, comunicarea la distanță, educația la domiciliu sau chear stoparea școlarizării copiilor în multe cazuri, au determinat o stare de panică privind calitatea educației la cei ce lucrează în sistemul educațional, dar și o stare de anxietate stabilă a elevilor și părinților pentru viitorul generației actuale de elevi și studenți, dar și pentru bunăstarea psihologică a tuturor celor afectați de această criză a educației. Cercetarea de față vizează indicii bunăstării psihologice a elevilor din Republica Moldova, dar și soluțiile de remediere a acesteia ca și premiză pentru o educație bună a generației afectate de criza umanitară. |
||||||
Cuvinte-cheie criză umanitară, calitatea educaţiei, elevi, bunăstare psihologică., humanitarian crisis, quality of education, pupils, psychological well-being. |
||||||
|