Articolul precedent |
Articolul urmator |
237 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 16:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.353 (26) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629) |
SM ISO690:2012 CIUBOTARU, Natalia. Tehnologii inovative și avansate în dezvoltarea auzului emoțional la preșcolarii cu deficiențe de auz. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 260-265. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.353 | ||||||
Pag. 260-265 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de reflectare a stării emoționale umane, particularitățile lui asupra trăsăturilor vocii sunt una dintre modalitățile promițătoare de a descoperi mecanismele de comunicare. Percepțiile informațiilor emoționale prin voce în condiții normale și nu numai, sunt posibile datorită auzului emoțional (AE). Acesta din urmă contribuie la perceperea corectă a vorbirii, ceea ce duce la dezvoltarea răspunsului corect la o informație emoțională, înțelegerea adevăratelor intenții, gânduri și opinii ale vorbitorului, care pot contrazice manifestările sale verbale. Copiii cu dizabilități de auz, însă, au limitat această capacitate, dar ca suport vin tehnologiile de sprijin care vor contribui la dezvoltarea limbajului verbal-oral la această categorie de copii. |
||||||
Cuvinte-cheie Deficiențe de auz, auz emoțional, tehnologii inovatoare, mijloace de antrenament auditiv, hearing impairment, emotional hearing, innovative technologies, means of training |
||||||
|