On Effective Techniques for Creating Students‟ Autonomy through Video Recitation Competition in English
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
212 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-22 21:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111(072.8) (19)
Limba engleză (677)
SM ISO690:2012
ŢAULEAN, Micaela, GÎNJU, Tatiana. On Effective Techniques for Creating Students‟ Autonomy through Video Recitation Competition in English. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2019, nr. 2(11), pp. 97-105. ISSN 1857-4149. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7481592
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară
Numărul 2(11) / 2019 / ISSN 1857-4149

On Effective Techniques for Creating Students‟ Autonomy through Video Recitation Competition in English

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7481592
CZU: 811.111(072.8)

Pag. 97-105

Ţaulean Micaela, Gînju Tatiana
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 17 ianuarie 2023


Rezumat

The article considers extracurricular activities as an effective means of developing stu-dents' creative independence on the example of a video recitation competition on a subject in English. The article outlines the relevance of developing creative autonomy and describes the conditions necessary for it. The main steps, activities and results of video production are pre-sented. The authors describe a personal experience of video recitation competition at extra-curricular English classes and suggest it as an effective way to develop creative indepen-dence.

Articolul se referă la activităţile extracurriculare ca mijloc eficient de dezvoltare a inde-pendenţei creative a studenţilor pe exemplul unui concurs de recitare video în limba engleză. Articolul subliniază relevanţa dezvoltării independenţei creative şi descrie condiţiile necesare pentru aceasta. Sunt prezentate principalele etape, activităţi şi rezultate ale concursului de declamaţie video. Autoarele descriu experienţa lor personală de desfăşurare a unui concurs de declamaţie video în cadrul orelor extracurriculare de limba engleză şi sugerează că aceasta este o modalitate eficientă de dezvoltare a independenţei creative.

Cuvinte-cheie
creative autonomy, foreign language learning, Extracurricular activities, re-citation, video competition, learning process,

autonomie creativă, declamaţie, învăţarea limbilor străine, activităţi ex-tracurriculare, recitare, concurs video, proces de învăţare