Articolul precedent |
Articolul urmator |
387 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-17 18:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.124:51 (5) |
Educație (14822) |
Matematică (1688) |
SM ISO690:2012 ZASTÎNCEANU, Liubov. Rolul competenței matematice în activitatea profesională a învățătorilor. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. II, pp. 141-145. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. II, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.124:51 | ||||||
Pag. 141-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The primary school teacher must possess a series of mandatory competences: mathematics, linguistics, technology, etc. Their presence and quality significantly influence the quality of the educational process, designed and carried out by this teacher. In the following we will accentuate the structure and specifics of a teacher's mathematical competence, its importance and the base moments in its formation within specialized studies. |
||||||
Cuvinte-cheie primary school, teachers mathematics competences, the importance of mathematics competences |
||||||
|