Echitatea performanțelor elevilor din Republica Moldova în contextul învățământului general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
267 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 10:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373(478):159.922.1 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
CRIŞCIUC, Viorica. Echitatea performanțelor elevilor din Republica Moldova în contextul învățământului general. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. II, pp. 40-45. ISBN 978-9975-50-296-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. II, 2022
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022

Echitatea performanțelor elevilor din Republica Moldova în contextul învățământului general

CZU: 373(478):159.922.1

Pag. 40-45

Crişciuc Viorica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2023


Rezumat

The equity of educational systems with reference to students from different socio-economic backgrounds can be examined through various statistical aspects of the relationship between students' performance in the PISA assessment and their socio-economic status. To simplify the exposition, and because the relationship is very similar for all domains assessed in PISA, this article only examines the relationship between reading achievement and the specific PISA index from the perspective of the major equity indicators.

Cuvinte-cheie
educational system, socio-economic environment, international evaluation