Articolul precedent |
Articolul urmator |
323 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 22:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.314.6:377.1 (2) |
Educație (14334) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 GRADINARI, Oxana, PELIN, Natalia. Применение метода проектов как ведущей технологии обучения в подготовке учащихся профессиональных школ. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 94-97. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. I, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.314.6:377.1 | ||||||
Pag. 94-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol tratează experiența aplicării metodei proiectului în formarea elevilor din școlile profesionale. Este prezentat un exemplu de hartă tehnologică a activității prin proiect. |
||||||
Cuvinte-cheie metoda Proiectului, activități de cercetare |
||||||
|