Articolul precedent |
Articolul urmator |
293 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 13:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81'276.2-057.874 (1) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 MĂRGĂRIT, Corina Emanuela. Limbajul artificial și argotic al elevilor. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 3, 20 mai 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 3, pp. 33-39. ISBN 978-9975-76-413-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane" 3, Chişinău, Moldova, 20 mai 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 81'276.2-057.874 | ||||||
Pag. 33-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Din punct de vedere al comportamentului lingvistic actual, ne aflăm în perioada în care limbajele artificiale iau amploare pe scena socială, punând în umbră limbajul decent, elegant. Comunicarea publică este invadată de limbajul argotic și de elementele de jargon, cuvintele vulgare sunt apreciate și considerate ca probe ale dezinvolturii, în timp ce, în fraze, alături de cuvintele românești, sunt plasați termeni din limba engleză pentru a demonstra „cultura” utilizatorului, deși din colajul cosmopolit, comunicatorul de modă veche nu înțelege nimic. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, argou, dezinvoltură, inventivitate, language, slang, easiness, inventiveness |
||||||
|