Articolul precedent |
Articolul urmator |
278 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 16:33 |
SM ISO690:2012 CULIPEI, Laura-Catalina. Particularitățile liderului în managementul politic format de mass-media. In: Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization, Ed. 2, 4-5 martie 2022, Chişinău. Chişinău: University of European Studies of Moldova, 2022, Ediția 2, Vol. 1, pp. 65-69. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization Ediția 2, Vol. 1, 2022 |
||||||
Simpozionul "Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization" 2, Chişinău, Moldova, 4-5 martie 2022 | ||||||
|
||||||
JEL: М12, M50 | ||||||
Pag. 65-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezenta cercetare se descriu teoriile și fundamentele manageriale și psihologice cu privire la leadership. Atribuirea unor roluri managerului savanții au stabilit și comportamentul acestuia diferit de celelalte. Indiferent de domeniu, areal, formulă, factori de influență – liderul reprezintă parte componentă a teoriei manageriale, iar funcțiile pe care le exercită sunt funcțiile managementului: planificarea, organizarea, coordonarea, motivarea și controlul. Tot mai evident în condițiile actuale se demonstrează interacțiunea managementului și a activității politice, transformându-se în management politic. Autorul a urmărit în această cercetare să identifice rolul liderului politic în contextul utilizării puterii si influenței pe care poate mult mai ușor să o utilizeze individul în acest rol. Suntem tot mai mult legați de sursele media și social media în contextul ultimelor fenomene create de factori mai puțin caracteristici epocii contemporane, dar valul evoluției și repetarea istoriei nu este de evitat. Asistăm la o explozie a liderilor, formați de mass-media ca efectul ciupercilor după ploaie. |
||||||
Cuvinte-cheie leadership, management politic, mass-media, putere, influenţă, autoritate, leadership, political management, media, power, influence, authority |
||||||
|