Utilizarea de către cadrele didactice a elementelor din proba de orientare sportivă în cadrul lecțiilor de educație fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
193 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-17 12:28
SM ISO690:2012
ONOI, Mihail, MINDRIGAN, Vasile. Utilizarea de către cadrele didactice a elementelor din proba de orientare sportivă în cadrul lecțiilor de educație fizică. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 3 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2020, Ediția 1, pp. 52-57. ISBN 978-9975-68-417-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 1, 2020
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
2, Chișinău, Moldova, 3 decembrie 2020

Utilizarea de către cadrele didactice a elementelor din proba de orientare sportivă în cadrul lecțiilor de educație fizică


Pag. 52-57

Onoi Mihail, Mindrigan Vasile
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

With the inclusion of tourism as an optional module in the physical education lesson, there is a need to study certain aspects of their development. A rather specific compartment of this mode is related to the orientation in space, namely the learning of students to orient themselves after objects in the field, celestial bodies and special tools (compasses and topographic maps). In this sense, teachers must know a series of elements, which describe the orientation in space according to these objects, but also be able to instill in students a series of principles for more efficient assimilation of orientation elements.

Cuvinte-cheie
Tourist orientation, lessons, physical education, objects, celestial bodies