Articolul precedent |
Articolul urmator |
269 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 10:46 |
SM ISO690:2012 CARP, Ion, ADOMNIŢA, Serghei. Formarea competențelor profesionale de educație fizică la elevii specialității „Pedagogie preșcolară” prin metode interactive. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 3 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2020, Ediția 1, pp. 10-15. ISBN 978-9975-68-417-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 2, Chișinău, Moldova, 3 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 10-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the issue of training professional skills in physical education field to Preschool Pedagogy pupils by using interactive methods in the teaching-learning-assessment process, based on the analysis of the literature and practice of the current system of the teacher training for preschool institutions. |
||||||
Cuvinte-cheie professional skills, colleagues, physical education, pupils, educators, preschool pedagogy |
||||||
|