Formarea competențelor profesionale de educație fizică la elevii specialității „Pedagogie preșcolară” prin metode interactive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
269 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 10:46
SM ISO690:2012
CARP, Ion, ADOMNIŢA, Serghei. Formarea competențelor profesionale de educație fizică la elevii specialității „Pedagogie preșcolară” prin metode interactive. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 3 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2020, Ediția 1, pp. 10-15. ISBN 978-9975-68-417-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 1, 2020
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
2, Chișinău, Moldova, 3 decembrie 2020

Formarea competențelor profesionale de educație fizică la elevii specialității „Pedagogie preșcolară” prin metode interactive


Pag. 10-15

Carp Ion1, Adomniţa Serghei2
 
1 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova,
2 Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu”, Orhei
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

This article addresses the issue of training professional skills in physical education field to Preschool Pedagogy pupils by using interactive methods in the teaching-learning-assessment process, based on the analysis of the literature and practice of the current system of the teacher training for preschool institutions.

Cuvinte-cheie
professional skills, colleagues, physical education, pupils, educators, preschool pedagogy