Articolul precedent |
Articolul urmator |
203 0 |
SM ISO690:2012 TOMŞA, Nicolae. Contribuția cunoștințelor liceale în domeniul gimnasticii la procesul de instruire universitară. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 2 decembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2021, Ediția 2, pp. 111-116. ISBN 978-9975-68-440-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 2, 2021 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 2, Chișinău, Moldova, 2 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 111-116 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the paper are reported and argued the results of the pedagogical survey regarding the self-appreciation of the knowledge of the high school subject at the „Gymnasticsˮ department carried out with the first year students of the Kinetoterapy faculty. |
||||||
Cuvinte-cheie high school knowledge in the field of gymnastics, gymnastics resources, professional language, gymnastics terminology, gymnastics polyathlon, gymnastics elements, front exercises, trauma prevention, physical qualities, characteristic of gymnastics |
||||||
|