Contribuția cunoștințelor liceale în domeniul gimnasticii la procesul de instruire universitară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
203 0
SM ISO690:2012
TOMŞA, Nicolae. Contribuția cunoștințelor liceale în domeniul gimnasticii la procesul de instruire universitară. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 2 decembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2021, Ediția 2, pp. 111-116. ISBN 978-9975-68-440-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 2, 2021
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
2, Chișinău, Moldova, 2 decembrie 2021

Contribuția cunoștințelor liceale în domeniul gimnasticii la procesul de instruire universitară


Pag. 111-116

Tomşa Nicolae
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2023


Rezumat

In the paper are reported and argued the results of the pedagogical survey regarding the self-appreciation of the knowledge of the high school subject at the „Gymnasticsˮ department carried out with the first year students of the Kinetoterapy faculty.

Cuvinte-cheie
high school knowledge in the field of gymnastics, gymnastics resources, professional language, gymnastics terminology, gymnastics polyathlon, gymnastics elements, front exercises, trauma prevention, physical qualities, characteristic of gymnastics