On the conditions of teaching english in the Republic of Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
203 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-13 22:27
SM ISO690:2012
FUCIJI, Marianna. On the conditions of teaching english in the Republic of Moldova . In: Provocări şi oportunităţi în educaţie, 26-27 martie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, pp. 43-47. ISBN 978-9975-88-054-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Provocări şi oportunităţi în educaţie 2018
Conferința "Provocări şi oportunităţi în educaţie"
Cahul, Moldova, 26-27 martie 2018

On the conditions of teaching english in the Republic of Moldova

Privind condițiile de predare a limbii engleze în Republica Moldova


Pag. 43-47

Fuciji Marianna
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2022


Rezumat

The impact of Globalization and Europeanization is mostly visible in the Republic of Moldova at the beginning of the 21-st century. The educational sector could be a good example to follow the traces of these global processes. The main goal of the given paper is to highlight the main factors affecting English language teaching and learning conditions in the Republic of Moldova. The methods used during the research are: employing theory, observation, description. The findings of the present research show that the Moldovan Ministry of Education undertakes measures to improve Foreign Language Curriculum at all levels aimed at covering the 21-st century student’s needs and creating favorable conditions for an effective foreign language learning

Impactul globalizării și europenizării este cel mai vizibil în Republica Moldova la începutul secolului al XXI-lea. Sectorul educațional ar putea fi un bun exemplu pentru a urmări urmele acestor procese globale. Scopul principal al lucrării este de a evidenția principalii factori care afectează predarea și învățarea limbii engleze în Republica Moldova. Metodele utilizate în timpul cercetării sunt: aplicarea teoriei, metoda observației, metoda descrierii. Constatările studiului de față demonstrează că Ministerul Educației din Moldova întreprinde măsuri de îmbunătățire a Curriculumului de limbă străină la toate nivele, care vizează acoperirea nevoilor studenților din secolul al XXI-lea și crearea condițiilor favorabile pentru învățarea eficientă a limbilor străine.

Cuvinte-cheie
foreign language teaching, English language learning process, technological progress, Web 2.0 tools,

predarea limbilor străine, Învățarea limbii engleze, progres tehnologic, instrumente web 2.0.