The use of virtual platforms and techniques as educational materials in language skills acquisition
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
196 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-03 08:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:004.738.52 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522)
SM ISO690:2012
PANCO, Corina. The use of virtual platforms and techniques as educational materials in language skills acquisition. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţii muncii, Ed. 5, 13-14 mai 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 5, pp. 344-348. ISBN 978-9975-159-83-8. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7137526
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 5, 2022
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii"
5, Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2022

The use of virtual platforms and techniques as educational materials in language skills acquisition

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7137526
CZU: 37.018.43:004.738.52

Pag. 344-348

Panco Corina
 
PI „Mihai Viteazul” Theoretical Lyceum, mun. Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2022


Rezumat

As teachers have always to review enrich and reconstruct activities they need to apply for a variety of classic- traditional techniques and virtual platforms. We will try to present the importance of e-learning platforms and selective techniques for each particular activity that many come on students help to be more disciplined, as well as informed creative and motivated. This article will try to present how the combination of new-modern and traditional-classic teaching resources make teachers as well as students be more open minded to get the best and most useful information to improve activity, and creativity, to develop the cognitive emotional, behavioral, pragmatic and affective skills.