Влияние электронной коммерции на потребителя
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
212 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.5:004.738 (3)
Comerț exterior. Comerț internațional (386)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (530)
SM ISO690:2012
КУЛЬЧАК, Андриана. Влияние электронной коммерции на потребителя. In: Interuniversitaria, Ed. 18, 15 aprilie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 18, Vol.2, pp. 170-174. ISBN 978-9975-50-287-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 18, Vol.2, 2022
Conferința "Interuniversitaria"
18, Bălți, Moldova, 15 aprilie 2022

Влияние электронной коммерции на потребителя

CZU: 339.5:004.738

Pag. 170-174

Кульчак Андриана
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2022


Rezumat

În ultimele două decenii, dezvoltarea fără precedent a tehnologiilor infor-maţionale a revoluţionat economia mondială. Noua economie este bazată pe reţele de calcu-latoare şi tehnologii informaţionale, în care internetul joacă un rol esenţial prin diminuarea barierelor fizice şi economice ale economiei tradiţionale. Internetul reprezintă noi oportu-nităţi pentru companiile traditionale.

Cuvinte-cheie
comert electronic, direcţii, grupuri, pași, schimbare de comportament

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Culciac, A.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ru'>Влияние электронной коммерции на потребителя</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-285-6</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>comert electronic</subject>
<subject>direcţii</subject>
<subject>grupuri</subject>
<subject>pași</subject>
<subject>schimbare de comportament</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>339.5:004.738</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>&Icirc;n ultimele două decenii, dezvoltarea fără precedent a tehnologiilor infor-maţionale a revoluţionat economia mondială. Noua economie este bazată pe reţele de calcu-latoare şi tehnologii informaţionale, &icirc;n care internetul joacă un rol esenţial prin diminuarea barierelor fizice şi economice ale economiei tradiţionale. Internetul reprezintă noi oportu-nităţi pentru companiile traditionale.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>