Articolul precedent |
Articolul urmator |
251 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-31 17:13 |
SM ISO690:2012 NEAGA, Igor, CANȚÎR, Lilia. Proiectarea spațiilor bibliotecii pentru învățare și culturalizare. In: Teoria și practica administrării publice, Ed. 26, 20 mai 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 26, pp. 542-546. ISBN 978-9975-3542-3-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Teoria și practica administrării publice Ediția 26, 2022 |
||||||
Conferința "Teoria și practica administrației publice" 26, Chişinău, Moldova, 20 mai 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 542-546 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article focuses on the issue of designing library spaces for learning and culturalization. Spaces for communication and learning with public access are becoming increasingly scarce, and high-quality education remains in the shadows. Today, more than ever, libraries play a very important role in this context. There is more and more discussion in the community about the potential of libraries as a common space for lifelong learning and culturalization for all categories of users. |
||||||
Cuvinte-cheie library spaces, library facilities, library design, Digital Library, access to information |
||||||
|