Erfolgreiche strategien zur entwicklung der fertigkeit hören
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
220 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-23 01:06
SM ISO690:2012
BUCIUCEANU, Maria. Erfolgreiche strategien zur entwicklung der fertigkeit hören. In: Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine, Ed. Ediţia a 7-a, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediţia VII, pp. 57-61. ISBN 978-9975-159-75-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine
Ediţia VII, 2022
Colocviul "Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine"
Ediţia a 7-a, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Erfolgreiche strategien zur entwicklung der fertigkeit hören


Pag. 57-61

Buciuceanu Maria
 
Liceul Teoretic „Mircea Eliade“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2022


Rezumat

Sarcina unui profesor de limbi străine este de a forma un elev, care să poata comunica în limba străina învățată, indiferent dacă interlocutorul lui este profesorul, colegii de clasă sau un vorbitor nativ. Un aspect important în acest sens este dezvoltarea competentei de receptare a unui mesaj audiat/ video/ receptat oral. Articolul dat se axează pe dezvoltarea abilităților de înțelegere a unui mesaj audiat. În articol sunt descrise dificultățile care ar putea îngreuna acest proces și totodată sunt prezentate un șir de tehnici clasificate pe nivele (A1/ A2/B1), care facilitează procesul de înțelege a mesajului audiat de către elevi.

Sarcina unui profesor de limbi străine este de a forma un elev, care să poata comunica în limba străina învățată, indiferent dacă interlocutorul lui este profesorul, colegii de clasă sau un vorbitor nativ. Un aspect important în acest sens este dezvoltarea competentei de receptare a unui mesaj audiat/ video/ receptat oral. Articolul dat se axează pe dezvoltarea abilităților de înțelegere a unui mesaj audiat. În articol sunt descrise dificultățile care ar putea îngreuna acest proces și totodată sunt prezentate un șir de tehnici clasificate pe nivele (A1/ A2/B1), care facilitează procesul de înțelege a mesajului audiat de către elevi.