Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 13:04 |
![]() OPREA, Ramona Mirabela. Reguli ale învățării eficiente a elevilor în vederea diminuării analfabetismului funcțional. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 294-303. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 294-303 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea este o formă fundamentală a activității omului. Lupta împotriva analfabetismului este o parte importantă a efortului de a atenua decalajul dintre națiunile bogate și cele sărace, deoarece analfabetismul reprezintă un obstacol major în calea dezvoltării economice, sociale și culturale. Școala este un mijloc eficient care ar putea modela elevii să devină activi în societate. În epoca revoluției științifice, elevul ar trebui să desfășoare o intensă activitate de învățare. Cel care învață trebuie să se preocupe să-și dezvolte gândirea și să se orienteze spre a învăța cum să învețe în mod inteligent, eficient și nu reproductiv. Articolul descrie o serie de reguli ale învățării eficiente și de organizare a studiului individual în scopul asimilării cunoștințelor și realizării transferului spre competențele de bază, privind lectura, scrierea și calculul, elevilor din învățământul primar în vederea diminuării analfabetismului funcțional. |
||||||
Cuvinte-cheie analfabetism funcțional, învăţare, metode și tehnici, reguli, rezultate, functional illiteracy, learning, methods and techniques, rules, results |
||||||
|