Specificul formării competențelor de comunicare didactică la viitorii studenți ai specialităților pedagogice: accente inovatoare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
242 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 17:11
SM ISO690:2012
POSTOLACHI, Iulia. Specificul formării competențelor de comunicare didactică la viitorii studenți ai specialităților pedagogice: accente inovatoare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 215-225. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Specificul formării competențelor de comunicare didactică la viitorii studenți ai specialităților pedagogice: accente inovatoare


Pag. 215-225

Postolachi Iulia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2022


Rezumat

Competența comunicativă este esențială, deoarece permite învățătorului de clasele primare de a deține un control asupra designului proiectării eșalonate, a situațiilor de învățare, care să ofere elevilor posibilitatea să-și dezvolte cunoștințele și aptitudinile necesare. Prin comunicarea pedagogică, cadrul didactic cercetează personalitatea elevului, interacționează cu el și utilizează creativitatea propriu-zisă în procesul cognitiv. Anume el, pedagogul, trebuie să cunoască fenomenul comunicării.

Communicative competence is essential because it allows the primary class teacher to have control over the design of the staggered design and learning situations that allow students to develop the necessary knowledge and skills. Through pedagogical communication, the pedagogue realizes personality research, interacts with students and uses creativity in the cognitive process. Namely, he / she must know the phenomenon of communication.