Articolul precedent |
Articolul urmator |
242 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 17:11 |
SM ISO690:2012 POSTOLACHI, Iulia. Specificul formării competențelor de comunicare didactică la viitorii studenți ai specialităților pedagogice: accente inovatoare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 215-225. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 215-225 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența comunicativă este esențială, deoarece permite învățătorului de clasele primare de a deține un control asupra designului proiectării eșalonate, a situațiilor de învățare, care să ofere elevilor posibilitatea să-și dezvolte cunoștințele și aptitudinile necesare. Prin comunicarea pedagogică, cadrul didactic cercetează personalitatea elevului, interacționează cu el și utilizează creativitatea propriu-zisă în procesul cognitiv. Anume el, pedagogul, trebuie să cunoască fenomenul comunicării. |
||||||
|