The importance of communication in students with mild mental disabilities in the digital era
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
320 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-12 20:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1:004 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189)
SM ISO690:2012
MOCANU, Cornelia. Importanța comunicării la elevii cu dizabilități mintale ușoare în era digitală. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 213-215. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

The importance of communication in students with mild mental disabilities in the digital era

Importanța comunicării la elevii cu dizabilități mintale ușoare în era digitală

CZU: 376.1:004

Pag. 213-215

Mocanu Cornelia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2022


Rezumat

The article highlights the continuous development of digital technologies and their harmonization in the process of creative education, which assumes the analysis of ways of using new digital technologies for current generations of users, technology changes on the one hand, and on the other, the impact and importance that technological resources have in the lives in the socialization process of children with mental disabilities

Articolul scoate în evidență dezvoltarea continuă a tehnologiilor digitale și armonizarea acestora în procesul educației creative, fapt ce îi asumă analiza formelor de utilizare a noilor tehnologii digitale pentru generațiile actuale de utilizatori, de transformările din domeniul tehnologiei pe de o parte, și pe de altă parte, de importanța accentuată pe care resursele tehnologiilor digitale o au în procesul de socializare a copiilor cu deficienţă mintală.

Cuvinte-cheie
disabilities, digital technologies, mental, inclusion, social skills, extra didactic activities,

dizabilităţi, tehnologii digitale mintal, incluziune, competenţe sociale, activități extradidactice