Articolul precedent |
Articolul urmator |
320 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-12 20:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1:004 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189) |
SM ISO690:2012 MOCANU, Cornelia. Importanța comunicării la elevii cu dizabilități mintale ușoare în era digitală. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 213-215. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1:004 | ||||||
Pag. 213-215 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article highlights the continuous development of digital technologies and their harmonization in the process of creative education, which assumes the analysis of ways of using new digital technologies for current generations of users, technology changes on the one hand, and on the other, the impact and importance that technological resources have in the lives in the socialization process of children with mental disabilities |
||||||
Cuvinte-cheie disabilities, digital technologies, mental, inclusion, social skills, extra didactic activities, dizabilităţi, tehnologii digitale mintal, incluziune, competenţe sociale, activități extradidactice |
||||||
|