Articolul precedent |
Articolul urmator |
276 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 09:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:341.231.14-053.2 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2025) |
Persoane și obiecte ale dreptului internațional (992) |
SM ISO690:2012 DUBINEANSCHI, Tatiana. Factori și condiții pedagogice de învatare a drepturilor copilului în scoala primară. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 75-78. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.016:341.231.14-053.2 | ||||||
Pag. 75-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article summarizes some ideas regarding the pedagogical requirements and conditions for the teaching process in order to learn the rights of the child by students at the primary school level. |
||||||
Cuvinte-cheie learning, primary school, children's rights, pedagogical conditions, învăţare, clasele primare, drepturile copilului, condiții pedagogice |
||||||
|