Pedagogical factors and conditions for learning children's rights in primary school
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
276 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 09:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.016:341.231.14-053.2 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2025)
Persoane și obiecte ale dreptului internațional (992)
SM ISO690:2012
DUBINEANSCHI, Tatiana. Factori și condiții pedagogice de învatare a drepturilor copilului în scoala primară. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 75-78. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Pedagogical factors and conditions for learning children's rights in primary school

Factori și condiții pedagogice de învatare a drepturilor copilului în scoala primară

CZU: 373.3.016:341.231.14-053.2

Pag. 75-78

Dubineanschi Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2022


Rezumat

This article summarizes some ideas regarding the pedagogical requirements and conditions for the teaching process in order to learn the rights of the child by students at the primary school level.

În acest articol sunt sintetizate unele prevederi cu referire la cerințele și condițiile pedagogice de realizare a procesului didactice în vederea învățării drepturilor copilului de către elevii claselor primare.

Cuvinte-cheie
learning, primary school, children's rights, pedagogical conditions,

învăţare, clasele primare, drepturile copilului, condiții pedagogice