Articolul precedent |
Articolul urmator |
264 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-07 23:42 |
SM ISO690:2012 SCUTARU, Andra. Strategii inovative de dezvoltare a imaginaţiei creatoare valorificate în cadrul cercului de creaţie literară. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 225-230. ISBN 978-9975-46-583-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 225-230 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Unul dintre rolurile cadrului didactic este acela de a inova, de a cerceta şi de a-şi prezenta bunele practice, astfel aducându-şi contribuția la realizarea progresului educaţional. Scopul lucrării Strategii inovative de dezvoltare a imaginaţiei creatoare a şcolarilor mici valorificate în cadrul cercului de creaţie literară este de a prezenta atât din punct de vedere teoretic și experimental cât şi din punct de vedere formativ, practic-acţional, un set de strategii inovative folosite în cadrul cercului de creaţie literară Visurile noastre , care au rolul de a stimula şi valorifica potenţialului creativ al elevilor, conducând la dezvoltarea imaginaţiei creatoare. |
||||||
|