Unelte TIC în dezvoltarea abilităților de predare a disciplinelor STEM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
259 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 15:34
SM ISO690:2012
IONESCU, Rodica. Unelte TIC în dezvoltarea abilităților de predare a disciplinelor STEM. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 126-134. ISBN 978-9975-46-583-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 2, 2021
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021

Unelte TIC în dezvoltarea abilităților de predare a disciplinelor STEM

ICT tools in the development of STEM teaching skills


Pag. 126-134

Ionescu Rodica
 
Liceul Teoretic Videle
 
 
Disponibil în IBN: 4 octombrie 2022


Rezumat

The application of new media technologies introduces significant changes into the school system, not merely in terms of technical and technological accoutrements, but also in terms of teaching and learning processes. Although changes in the school system appear to be rather gradual and encounter numerous obstacles, the system of educational institutions is increasingly becoming a digital media environment. It has been concluded that changes in the learning process as a result of applying new media technologies are indisputable, as well as that there is a series of advantages offered by new forms of learning. It is recommended that new media be applied to a greater extent in the system of education by establishing the necessary infrastructure and by developing human resources.

Aplicarea noilor tehnologii media introduce schimbări semnificative în sistemul școlar, nu doar în ceea ce privește accesoriile tehnice și tehnologice, ci și în ceea ce privește procesele de predare și învățare. Deși schimbările sistemului școlar par a fi destul de treptate și întâmpină numeroase obstacole, sistemul instituțiilor de învățământ devine din ce în ce mai mult un mediu media digital. S-a ajuns la concluzia că schimbările în procesul de învățare ca urmare a aplicării noilor tehnologii media sunt incontestabile, precum și că există o serie de avantaje oferite de noile forme de învățare. Se recomandă ca noile medii să fie aplicate într-o măsură mai mare în sistemul educațional prin stabilirea infrastructurii necesare și prin dezvoltarea resurselor uman

Cuvinte-cheie
stem, digital media environment, digital natives,

STEM, nativi digitali, mediu de învățare digital