Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-31 10:55 |
![]() ASOLTANEI, Loredana Elena, ASOFIEI, Ionela. Învățarea prin proiecte în școala onlineEducatia in pandemie. Efecte reversibile si ireversibile asupra inteligentei emotionale si sociale a elevilor. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 54-62. ISBN 978-9975-46-583-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 54-62 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|