Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-07-02 14:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:37 (7) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
Educație (14908) |
![]() MĂRGĂRIT G., Otilia Luminița. Managementul calitătii în educatie. In: Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice, Ed. 8, 25 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2022, Ediția 8, pp. 69-73. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice Ediția 8, 2022 |
||||||
Conferința "Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice" 8, Chişinău, Moldova, 25 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.6:37 | ||||||
Pag. 69-73 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Quality assurance in pre-university education is about to generate the consumer and other partners condence in capacity and availability of the system, to satisfy their ongoing needs, requirements and expectations. European referential most important in quality assurance in education is the European Framework of Reference for Quality Assurance in Vocational Education and Training. In pre-university education, the most important reference system in quality assessment in education is the Romanian Agency for Quality Assurance in Pre-University Education.e quality management specialists have found that the results best of the activities are random, in the absence of a quality management. |
||||||
Cuvinte-cheie quality management, assessing the quality of education, European Society, quality assurance. |
||||||
|