Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 18:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.851:004 (10) |
Educație (14878) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280) |
![]() ZASTÎNCEANU, Liubov. Utilizarea resurselor digitale în formarea matematică a elevilor din clasele cu profil umanist. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 232-237. ISBN 978-9975-76-401-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conference on Applied and Industrial Mathematics Ediţia a 29, 2022 |
||||||
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics" 29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.851:004 | ||||||
Pag. 232-237 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Provocarea curriculumului disciplinar la matematică pentru liceu, ediția 2019, și pandemia COVID-2019 au implicat apariția unor probleme didactice inedite pentru profesorii de matematică. Instrumentele didactice digitale, open-source, precum și instrumentele personale ale profesorilor, au permis soluționarea plauzibilă a multor dintre aceste situații. În articol vor fi descrise diferite resurse digitale, în mare parte originale, care au permis autorului realizarea unei instruiri calitative la matematică în clasele cu profil umanist. |
||||||
Cuvinte-cheie resurse digitale, matematica de liceu, profil umanist, digital resources, lyceum mathematics, humanistic profile |
||||||
|