Utilizarea resurselor digitale în formarea matematică a elevilor din clasele cu profil umanist
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
321 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-21 18:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.851:004 (10)
Educație (14878)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280)
SM ISO690:2012
ZASTÎNCEANU, Liubov. Utilizarea resurselor digitale în formarea matematică a elevilor din clasele cu profil umanist. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 232-237. ISBN 978-9975-76-401-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conference on Applied and Industrial Mathematics
Ediţia a 29, 2022
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics"
29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022

Utilizarea resurselor digitale în formarea matematică a elevilor din clasele cu profil umanist

CZU: 372.851:004

Pag. 232-237

Zastînceanu Liubov
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 septembrie 2022


Rezumat

Provocarea curriculumului disciplinar la matematică pentru liceu, ediția 2019, și pandemia COVID-2019 au implicat apariția unor probleme didactice inedite pentru profesorii de matematică. Instrumentele didactice digitale, open-source, precum și instrumentele personale ale profesorilor, au permis soluționarea plauzibilă a multor dintre aceste situații. În articol vor fi descrise diferite resurse digitale, în mare parte originale, care au permis autorului realizarea unei instruiri calitative la matematică în clasele cu profil umanist.

The challenge of the lyceum mathematics disciplinary curriculum, 2019 edition, and the COVID2019 pandemic involved the emergence of new didactic problems for mathematics teachers. Digital didactic tools, open-source as well as teachers’ personal tools, have allowed the plausible solution of many of these situations. The article will describe various digital resources, mostly original, which allowed the author to achieve a qualitative training to mathematics in classes with a humanistic profile.

Cuvinte-cheie
resurse digitale, matematica de liceu, profil umanist,

digital resources, lyceum mathematics, humanistic profile