Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
233 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-23 23:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:[821.135.1+811.135.1] (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 BUTUC, Maria. Valorificarea conţinuturilor curriculare în contextul implementării parteneriatelor educaţionale. In: Limba Română , 2022, nr. 5-6(271-272), pp. 179-185. ISSN 0235-9111. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Limba Română | ||||||
Numărul 5-6(271-272) / 2022 / ISSN 0235-9111 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:[821.135.1+811.135.1] | ||||||
Pag. 179-185 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The integration of educational partnerships is a real alternative for deepening and approaching the curricular contents of the discipline of Romanian language and literature. Their advantages and benefits include the transdisciplinary approach, the complex approach to a problem and finding solutions, socializing, exchanging experience, the wide range of ideas, generated by students from different school backgrounds. |
||||||
Cuvinte-cheie partnership, educational project, trans-disciplinarity, activities, Implementation |
||||||
|