Valorificarea conţinuturilor curriculare în contextul implementării parteneriatelor educaţionale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
233 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-23 23:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:[821.135.1+811.135.1] (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
SM ISO690:2012
BUTUC, Maria. Valorificarea conţinuturilor curriculare în contextul implementării parteneriatelor educaţionale. In: Limba Română , 2022, nr. 5-6(271-272), pp. 179-185. ISSN 0235-9111.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limba Română
Numărul 5-6(271-272) / 2022 / ISSN 0235-9111

Valorificarea conţinuturilor curriculare în contextul implementării parteneriatelor educaţionale

Curricular contents valorization in the context of the educational partnerships implementation

CZU: 37.016.046:[821.135.1+811.135.1]

Pag. 179-185

Butuc Maria
 
Liceul Teoretic „Gheorghe Asachi“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 9 septembrie 2022


Rezumat

The integration of educational partnerships is a real alternative for deepening and approaching the curricular contents of the discipline of Romanian language and literature. Their advantages and benefits include the transdisciplinary approach, the complex approach to a problem and finding solutions, socializing, exchanging experience, the wide range of ideas, generated by students from different school backgrounds.

Cuvinte-cheie
partnership, educational project, trans-disciplinarity, activities, Implementation