Combining Face-to-Face and Online Learning of the Future Teachers of Foreign Languages
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
341 0
SM ISO690:2012
CONDRAT, Viorica. Combining Face-to-Face and Online Learning of the Future Teachers of Foreign Languages. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 138-139. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

Combining Face-to-Face and Online Learning of the Future Teachers of Foreign Languages


Pag. 138-139

Condrat Viorica
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 25 iulie 2022


Rezumat

În prezent, metoda de învăţare „eLearning” devine din ce în ce mai populară. Universităţi din lumea întreagă oferă cursuri online menite să faciliteze procesul de învăţare. Totuşi, este inestimabilă prezenţa unui dascăl cu experienţă care este întotdeauna gata să-ţi ofere sprijin, în special cînd este vorba de învăţarea unei limbi străine. Articolul de faţă îşi propune să analizeze avantajele de predare a unei limbi străine folosind metoda eLearning. În opinia autoarei, varianta optimă ce ar rezulta cu o însuşire mult mai bună a materialului, este de a combina contactul direct dintre profesor – elev şi învăţarea online.

Nowadays, online learning has gained popularity. Universities all over the world offer online support and direction from experienced teachers to facilitate the students’ learning process. The present article aims at analyzing the advantages of teaching a foreign language with E-Learning support. In the author’s opinion combining face-to-face and online learning would make the teaching process more successful and satisfying both for the students and the teacher.

Cuvinte-cheie
suport online, învăţare online, proces de învăţare, limbă,

online support, online learning, learning process, language