Articolul precedent |
Articolul urmator |
341 0 |
SM ISO690:2012 CONDRAT, Viorica. Combining Face-to-Face and Online Learning of the Future Teachers of Foreign Languages. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 138-139. ISBN 978-9975-50-069-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012 | ||||||
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale" Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 138-139 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, metoda de învăţare „eLearning” devine din ce în ce mai populară. Universităţi din lumea întreagă oferă cursuri online menite să faciliteze procesul de învăţare. Totuşi, este inestimabilă prezenţa unui dascăl cu experienţă care este întotdeauna gata să-ţi ofere sprijin, în special cînd este vorba de învăţarea unei limbi străine. Articolul de faţă îşi propune să analizeze avantajele de predare a unei limbi străine folosind metoda eLearning. În opinia autoarei, varianta optimă ce ar rezulta cu o însuşire mult mai bună a materialului, este de a combina contactul direct dintre profesor – elev şi învăţarea online. |
||||||
Cuvinte-cheie suport online, învăţare online, proces de învăţare, limbă, online support, online learning, learning process, language |
||||||
|