Human Resource Management by Motivating the Staff in Education
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
265 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 20:39
SM ISO690:2012
GARBUZ, Vasile, GARBUZ, Veronica. Human Resource Management by Motivating the Staff in Education. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 126-127. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

Human Resource Management by Motivating the Staff in Education


Pag. 126-127

Garbuz Vasile, Garbuz Veronica
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 22 iulie 2022


Rezumat

În ultimele două decenii ale reformei învăţămîntului, profesorii au fost privite ca parte centrală în ambele problemele ale educaţiei şi soluţiile lor. Cercetători ştiinţifici şi directorii de şcoli s-au confruntat cu provocarea de a motiva cadrele didactice la niveluri ridicate de performanţă. Potrivit socio-logilor, mediile şcolare actuale sînt o setare de recompensare pentru activitatea profesională şi de multe ori pare de a funcţiona împotriva eforturilor celor mai bune ale cadrelor didactice de a se dezvolta profesional şi de a îmbunătăţi procesul de învăţare.

In the last two decades of education reform, teachers have been viewed as central to both the problems of education and their solutions. Edu-cation researchers and school leaders have faced the challenge of motivating teachers to high levels of performance. According to sociologists, current school environments are a reward-scarce setting for professional work and often seem to work against teachers’ best efforts to grow professionally and improve stu-dent learning.

Cuvinte-cheie
reforma invaţămintului, sistem educaţional, motivarea profesorilor, învăţămînt şcolar, activitate profesională, educaţie calitativă, interesul elevilor, eforturile profesorilor,

Education reform, educational system, motivating teachers, school education, professional activity, qualitative education, student’s interest, teacher’s efforts