Articolul precedent |
Articolul urmator |
265 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 20:39 |
SM ISO690:2012 GARBUZ, Vasile, GARBUZ, Veronica. Human Resource Management by Motivating the Staff in Education. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 126-127. ISBN 978-9975-50-069-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012 | ||||||
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale" Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 126-127 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ultimele două decenii ale reformei învăţămîntului, profesorii au fost privite ca parte centrală în ambele problemele ale educaţiei şi soluţiile lor. Cercetători ştiinţifici şi directorii de şcoli s-au confruntat cu provocarea de a motiva cadrele didactice la niveluri ridicate de performanţă. Potrivit socio-logilor, mediile şcolare actuale sînt o setare de recompensare pentru activitatea profesională şi de multe ori pare de a funcţiona împotriva eforturilor celor mai bune ale cadrelor didactice de a se dezvolta profesional şi de a îmbunătăţi procesul de învăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie reforma invaţămintului, sistem educaţional, motivarea profesorilor, învăţămînt şcolar, activitate profesională, educaţie calitativă, interesul elevilor, eforturile profesorilor, Education reform, educational system, motivating teachers, school education, professional activity, qualitative education, student’s interest, teacher’s efforts |
||||||
|