Analiza destinaţiilor turistice prioritare pe piaţa turistică naţională şi internaţională
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
337 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 10:37
SM ISO690:2012
OPREA, Ilie, MINDRIGAN, Vasile. Analiza destinaţiilor turistice prioritare pe piaţa turistică naţională şi internaţională. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice, 11 aprilie 2019, Chisinau. Chişinău: USEFS, 2019, Ediția 22, pp. 189-193. ISBN 978-9975-131-75-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice
Ediția 22, 2019
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice"
Chisinau, Moldova, 11 aprilie 2019

Analiza destinaţiilor turistice prioritare pe piaţa turistică naţională şi internaţională


Pag. 189-193

Oprea Ilie, Mindrigan Vasile
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 iulie 2022


Rezumat

In order to be considered as a destination, a place must have the appropriate tourist potential and at the same time meet other infrastructure, complementary goods and services requirements that can increase its attractiveness, differentiate destinations and determine the target markets to which the attention of tourism companies should be directed. The main elements of a tourist destination can be: geographical location, natural conditions, general ambience within the destination, accommodation facilities, recreation, food, transport infrastructure, etc.

Cuvinte-cheie
destinations, touristic areas, tourists, holidays, countries