Articolul precedent |
Articolul urmator |
365 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-18 10:18 |
SM ISO690:2012 SARSAMAN, Daniel, GROSU, Maria. Promovarea produselor turistice pe piața turistică din Republica Moldova prin intermediul platformei online. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice, 22 aprilie 2021, Chisinau. Chişinău: USEFS, 2021, Ediția 24, pp. 221-226. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice Ediția 24, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice" Chisinau, Moldova, 22 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 221-226 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The promotion with the help of the online platform of the tourist products on the internal market of the Republic of Moldova, has become over time, an indispensable power with a strong influence on the segments of the society. This type of promotion is a priority in the development of the tourism industry, in the financial life of travel agencies but also a facility for most customers. |
||||||
Cuvinte-cheie tourist product, promotion, tourist market, online platform |
||||||
|