Promovarea produselor turistice pe piața turistică din Republica Moldova prin intermediul platformei online
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
365 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-18 10:18
SM ISO690:2012
SARSAMAN, Daniel, GROSU, Maria. Promovarea produselor turistice pe piața turistică din Republica Moldova prin intermediul platformei online. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice, 22 aprilie 2021, Chisinau. Chişinău: USEFS, 2021, Ediția 24, pp. 221-226.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice
Ediția 24, 2021
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice"
Chisinau, Moldova, 22 aprilie 2021

Promovarea produselor turistice pe piața turistică din Republica Moldova prin intermediul platformei online


Pag. 221-226

Sarsaman Daniel, Grosu Maria
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 iulie 2022


Rezumat

The promotion with the help of the online platform of the tourist products on the internal market of the Republic of Moldova, has become over time, an indispensable power with a strong influence on the segments of the society. This type of promotion is a priority in the development of the tourism industry, in the financial life of travel agencies but also a facility for most customers.

Cuvinte-cheie
tourist product, promotion, tourist market, online platform