Articolul precedent |
Articolul urmator |
326 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 10:57 |
SM ISO690:2012 DASCAL, Alexandru. Eficientizarea lecției de educație fizică prin prisma jocurilor motrice și ștafetelor în calsele a V-a – a VI-a cu metode și mijloace din fotbal. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice, 22 aprilie 2021, Chisinau. Chişinău: USEFS, 2021, Ediția 24, pp. 63-67. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice Ediția 24, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice" Chisinau, Moldova, 22 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 63-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article aims to highlight the main aspects regarding the efficiency of the use of motor games and specific competitions for learning football in the lesson of physical education in secondary education. |
||||||
Cuvinte-cheie football, lesson, physical education, middle school classes, students, relays |
||||||
|