Eficientizarea lecției de educație fizică prin prisma jocurilor motrice și ștafetelor în calsele a V-a – a VI-a cu metode și mijloace din fotbal
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
326 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 10:57
SM ISO690:2012
DASCAL, Alexandru. Eficientizarea lecției de educație fizică prin prisma jocurilor motrice și ștafetelor în calsele a V-a – a VI-a cu metode și mijloace din fotbal. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice, 22 aprilie 2021, Chisinau. Chişinău: USEFS, 2021, Ediția 24, pp. 63-67.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice
Ediția 24, 2021
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice"
Chisinau, Moldova, 22 aprilie 2021

Eficientizarea lecției de educație fizică prin prisma jocurilor motrice și ștafetelor în calsele a V-a – a VI-a cu metode și mijloace din fotbal


Pag. 63-67

Dascal Alexandru
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 iulie 2022


Rezumat

This article aims to highlight the main aspects regarding the efficiency of the use of motor games and specific competitions for learning football in the lesson of physical education in secondary education.

Cuvinte-cheie
football, lesson, physical education, middle school classes, students, relays