Articolul precedent |
Articolul urmator |
355 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 19:11 |
SM ISO690:2012 DODU, Maria. Importanţa implementării strategiilor intraindustrii din complexul agroindustrial în baza industriei lactatelor (în baza întreprinderii S.A. „Incomlac”. In: Economia regională: problemele şi perspectivele dezvoltării, 24-25 iunie 2005, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2005, Vol.2, pp. 121-125. ISBN 9975-931-90-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economia regională: problemele şi perspectivele dezvoltării Vol.2, 2005 |
||||||
Conferința "Economia regională: problemele şi perspectivele dezvoltării" Bălți, Moldova, 24-25 iunie 2005 | ||||||
|
||||||
Pag. 121-125 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
We can find many clasifications of strategies in the world literature about strategies, but, one of this are: - strategies of the costs; - strategies of the difference; - strategies of the specialize. Strategies of the costs – it’s one of the important strategy for the firm. When the firm usefuls this strategy, it minimizes their costs and can become the leader on the market. The costs can be: the costs for production, costs of marketing and other. Strategies of the difference – this strategies characterize the firm’s suppey. The elements of this strategies can be: the product’s brand, product’s qualities. Strategies of the specialize – the firm begins to yield only one product. So, it has only one activity. |
||||||
|