Importanţa implementării strategiilor intraindustrii din complexul agroindustrial în baza industriei lactatelor (în baza întreprinderii S.A. „Incomlac”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
355 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-23 19:11
SM ISO690:2012
DODU, Maria. Importanţa implementării strategiilor intraindustrii din complexul agroindustrial în baza industriei lactatelor (în baza întreprinderii S.A. „Incomlac”. In: Economia regională: problemele şi perspectivele dezvoltării, 24-25 iunie 2005, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2005, Vol.2, pp. 121-125. ISBN 9975-931-90-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economia regională: problemele şi perspectivele dezvoltării
Vol.2, 2005
Conferința "Economia regională: problemele şi perspectivele dezvoltării"
Bălți, Moldova, 24-25 iunie 2005

Importanţa implementării strategiilor intraindustrii din complexul agroindustrial în baza industriei lactatelor (în baza întreprinderii S.A. „Incomlac”


Pag. 121-125

Dodu Maria12
 
1 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi,
2 Academia de Ştiinţe a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 11 iunie 2022


Rezumat

We can find many clasifications of strategies in the world literature about strategies, but, one of this are: - strategies of the costs; - strategies of the difference; - strategies of the specialize. Strategies of the costs – it’s one of the important strategy for the firm. When the firm usefuls this strategy, it minimizes their costs and can become the leader on the market. The costs can be: the costs for production, costs of marketing and other. Strategies of the difference – this strategies characterize the firm’s suppey. The elements of this strategies can be: the product’s brand, product’s qualities. Strategies of the specialize – the firm begins to yield only one product. So, it has only one activity.