Empatia ca mijloc de educaţie muzical-spirituală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
426 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-27 17:59
SM ISO690:2012
MORARI, Marina. Empatia ca mijloc de educaţie muzical-spirituală. In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan, 19-21 mai 2005, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2005, Vol.3, pp. 52-55. ISBN 9975-931-84-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan
Vol.3, 2005
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan"
Bălți, Moldova, 19-21 mai 2005

Empatia ca mijloc de educaţie muzical-spirituală

Empathy as a means of musical-spiritual education


Pag. 52-55

Morari Marina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 6 iunie 2022


Rezumat

Empathy implies an intuitive-reciprocal understanding of the musical phenomenon in the teacher – pupil communication. The teacher can decipher the pupils’way of spiritul reference by empathising behaviour and all this contributes to the understanding of the pupil’s current and expected psychology.