Articolul precedent |
Articolul urmator |
426 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-27 17:59 |
SM ISO690:2012 MORARI, Marina. Empatia ca mijloc de educaţie muzical-spirituală. In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan, 19-21 mai 2005, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2005, Vol.3, pp. 52-55. ISBN 9975-931-84-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan Vol.3, 2005 |
||||||
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan" Bălți, Moldova, 19-21 mai 2005 | ||||||
|
||||||
Pag. 52-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Empathy implies an intuitive-reciprocal understanding of the musical phenomenon in the teacher – pupil communication. The teacher can decipher the pupils’way of spiritul reference by empathising behaviour and all this contributes to the understanding of the pupil’s current and expected psychology. |
||||||
|