Articolul precedent |
Articolul urmator |
201 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 19:04 |
SM ISO690:2012 SURDU, Violeta, GAGIM, Ion. Educaţia muzicală ca element definitoriu al formării spiritual-artistice în pedagogia waldorf. In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan, 19-21 mai 2005, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2005, Vol.2, pp. 69-74. ISBN 9975-931-83-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan Vol.2, 2005 |
||||||
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan" Bălți, Moldova, 19-21 mai 2005 | ||||||
|
||||||
Pag. 69-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Musical education consists a defining element of artistic spiritual education in Waldorf’s pedagogy. There is a spiritual sciece about the man in the centre of education’s process througn muzic that was founded by Rudolf Steiner. The process of the facilitations are centred according the necessity as a result of forming the musical culture of the pupils as a component part to their spiritual culture. |
||||||
|