Educaţia muzicală ca element definitoriu al formării spiritual-artistice în pedagogia waldorf
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
201 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 19:04
SM ISO690:2012
SURDU, Violeta, GAGIM, Ion. Educaţia muzicală ca element definitoriu al formării spiritual-artistice în pedagogia waldorf. In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan, 19-21 mai 2005, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2005, Vol.2, pp. 69-74. ISBN 9975-931-83-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan
Vol.2, 2005
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan"
Bălți, Moldova, 19-21 mai 2005

Educaţia muzicală ca element definitoriu al formării spiritual-artistice în pedagogia waldorf

Musical education as a defining element of artistic spiritual education in waldorf’s pedagogy


Pag. 69-74

Surdu Violeta, Gagim Ion
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2022


Rezumat

Musical education consists a defining element of artistic spiritual education in Waldorf’s pedagogy. There is a spiritual sciece about the man in the centre of education’s process througn muzic that was founded by Rudolf Steiner. The process of the facilitations are centred according the necessity as a result of forming the musical culture of the pupils as a component part to their spiritual culture.