Articolul precedent |
Articolul urmator |
237 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-03 18:15 |
SM ISO690:2012 ZGLAVOCI, Stela. Atitudinea faţă de fenomenul muzical în contextul relaţiei elev-profesor. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 222-225. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 222-225 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Muzica, cea mai profundă şi mai complexă dintre arte, este exprimarea ideilor şi sentimentelor prin mijlocirea sunetelor, mesajele ei fiind adresate afectivităţii, sensibilităţii. Ea dă naştere unor temeinice sentimente estetice, care sprijină dezvoltarea intelectuală şi ridică pe o treaptă superioară spiritualitatea elevului. Atitudinea faţă de muzică reprezintă condiţia obligatorie care va asigura procesul de comunicare dintre elev şi muzică. Figura profesorului, în acest context, deţine funcţia supremă de mijlocire dintre aceste mari valori. |
||||||
Cuvinte-cheie învățământul artistic, atitudine faţă de muzică, valori muzicale, relaţia profesor-elev, artistic education, the attitude towards music, music values, relationship between teacher and student |
||||||
|