Articolul precedent |
Articolul urmator |
293 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-20 14:33 |
SM ISO690:2012 FLOREA, Augustina. Sonata romantică pentru vioară și pian – dimensiune distinctă a prevederilor curriculare în cadrul procesului de formare a tânărului muzician. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 148-154. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 148-154 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O treaptă de semnificaţie majoră în instruirea și evoluarea profesionistă a tânărului interpretviolonist, un compartiment indispensabil al programelor de studii preuniversitare, universitare și postuniversitare îl prezintă sonata romantică pentru vioară şi pian. Regăsindu-se printre cele mai complexe genuri ale muzicii instrumentale academice, fiind o provocare deosebită pentru orice violonist-solist, sonata romantică acordă interpretului o posibilitate unică de a-şi manifesta în modul cel mai pregnant maturitatea şi rafinamentul gândirii muzicale, inteligenţa şi temperamentul artistic, capacităţile şi măiestria interpretativă. În lucrarea de faţă în baza analizei stilistice a interpretării sonatelor romantice de către unii violoniști cu renume, se urmăreşte scopul de a elucida dificultăţile tehnice, a elabora unele recomandări în scopul soluționării problemelor ce țin de interpretarea artistică a sonatei romantice pentru vioară și pian. |
||||||
Cuvinte-cheie sonata, vioară, interpretare, instruire, evoluare, măiestrie, artistism, sonata, violin, performance, training, progress, mastery, artistry |
||||||
|