Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 11:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.13.017:663.2(478) (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Vin. Producerea vinului. Oenologie (449) |
![]() ГЕНОВА, Светлана. Маркетинговый анализ состояния и приоритетов развития винодельческой отрасли Республики Молдова. In: Știință, educație, cultura, 11 februarie 2015, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2015, Vol.1, pp. 70-74. ISBN 978-9975-83-002-7.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Știință, educație, cultura Vol.1, 2015 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 11 februarie 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.13.017:663.2(478) | ||||||
Pag. 70-74 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This publication presents the results of a scientific analysis of marketing the wine industry of the Republic of Moldova in the two component areas: state and development prospects. Relevance of research argues the need to accumulate marketing analytical information base on which it is possible to prove the key development priorities |
||||||
Cuvinte-cheie marketing analytical information, the wine industry of the Republic of Moldova, the marketing environment of the wine industry of the Republic of Moldova (micro- and macromarketing environments) |
||||||
|