СМИ-Консультирование как специфическая форма социально-психологической помощи в период пандемии COVID-19
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
252 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-22 13:43
SM ISO690:2012
КЁР, Людмила. СМИ-Консультирование как специфическая форма социально-психологической помощи в период пандемии COVID-19. In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 131-135. ISBN 978-9975-46-545-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie"
Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

СМИ-Консультирование как специфическая форма социально-психологической помощи в период пандемии COVID-19

Mass media-counseling as a specific form of social and psychological assistance during the COVID-19 pandemic


Pag. 131-135

Кёр Людмила
 
Комратский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2022


Rezumat

The article examines the features of the psychological impact of mass media on individual and public consciousness in the context of the COVID-19 pandemic. The authors focus on the issue of providing social and psychological assistance to the population through mass media-counseling in modern realities. The article substantiates the idea of the need for remote counseling in connection with the actualization of interpersonal and intrapersonal problems in most people in a situation of self-isolation and uncertainty associated with the COVID-19 pandemic. The characteristic features, difficulties and advantages of conducting media consulting are highlighted and described.

Articolul examinează caracteristicile impactului psihologic al mass-media asupra conștiinței individuale și publice în contextul pandemiei COVID-19. Autorii se concentrează pe problema acordării asistenței sociale și psihologice populației prin intermediul mass-mediaconsiliere în realitățile moderne. Articolul fundamentează ideea de nevoie de la distanță de consiliere în legătură cu actualizarea interpersonale și intrapersonale probleme în cele mai multe persoane într-o situație de auto-izolare și de incertitudine asociat cu COVID-19 pandemie. Caracteristicile caracteristice, dificultățile și avantajele efectuării consultanței media sunt evidențiate și descrise.

Cuvinte-cheie
COVID-19 pandemic, mass media, mass media-counseling, social and psychological assistance, fear, anxiety,

pandemie COVID-19, mass-media, mass-media-consiliere, asistență socială și psihologică, frică, anxietate