Articolul precedent |
Articolul urmator |
307 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-12 16:09 |
SM ISO690:2012 HACEATREAN, Olesea. Conștiința fonologică – indicator precoce al dizabilităților de învățare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 227-233. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.19, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 227-233 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Learning disability is the newest category in special education, which is a class of neurological disorders, firstly due to processing deficiency. The article is focusing on the influence of phonological language disorders in preschoolers on the development of learning difficulties in the next stage - schooling. The studies and researches described in this article emphasize the importance of early identification of indicators that promote learning disability. |
||||||
Cuvinte-cheie phonological disorders, learning disability, phonological processing, phonological awareness, preschoolers, reading and writing language, dyslexia, dysgraphia, tulburări fonologice, dizabilitate de învățare, procesare fonologică, constiință fonologică, preşcolari, limbajul citit-scris, dislexie, disgrafie |
||||||
|